GARANTIE, KLACHTEN EN RETOUREN.

 

RETOUR/RUILEN

Wanneer u niet tevreden bent met een bepaald product, kunt u het binnen 7 dagen na ontvangst, in een goed beschermende verpakking retourneren.

Op maat geknipte producten zoals ballchain, jasseron, leer en koord kunnen NIET geretourneerd worden.
Wil je een product ruilen of retourneren dan dien je altijd eerst contact op te nemen met Bijuwels.

Vermeld hierbij in ieder geval je volledige naam en factuurnummer. De verzendkosten voor het terugsturen van de te ruilen of retourneren producten zijn voor eigen rekening.
Let op!

  • Wegens hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
  • We kunnen alleen producten retour nemen die ongedragen en onbeschadigd zijn.
  • De retour gezonden items zijn op eigen risico voor de klant.

 

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bijuwels.nl